دهه دوم عمر انقلاباسلامی، اولین مقطع بروز تغییرات در رویکردهای عمومی مسئولان و مدیران جامعه بود و تأثیرات این تغییرات مستقیماً بر جامعه و مردم نیز مشاهده میشد. از جمله مهمترین نشانههای این تغییر بروز خوی اشرافیگری و مسابقه ثروتاندوزی در میان دولتمردان بود. با آنکه ۱۰ سال پیش از آن با پیروزی انقلاب، اشرافیت طاغوتی کنار زدهشده بود و طبقه جدید مدیران انقلابی، روش ساده زیستی و مردمی بودن را در سبک زندگی شخصی و اداری در پیش گرفتند.
ادامه مطلبما را در سایت انتقاد فرزند شهید منا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123